Is it christmas yet?

Hello ! Vet att vi är lite dåliga på att uppdatera men lovar att vi ska bli bättre. Har varit lite för mycket jobb och så det senaste.

Idag har jag jobbat kvällen men imorgon är jag ledig ! Tror att jag ska baka lite imorgon. Tänkte baka lite lussebullar och knäck osv. Tycker det är så mysigt nu när det börjar närma sig jul. Vill bara tända ljus, dricka glögg och äta lussebullar! Jag och Eric var och handlade lite julsaker idag och imorgon tänkte jag handla lite fler saker. Tänkte ta lite bilder här imorgon för att visa hur mysigt det (förhoppningsvis) är..

Just nu ligger jag i sängen med en sovande pojkvän brevid mig och en galen hund runt som jagar sin egen svans snurrandes vid mina fötter. Molly älskar verkligen att vara i sängen, hon blir helt galen. Såfort jag eller Eric somnar så attackerar hon oss med massa pussar bara för att vi ska vakna. Samma visa på morgonen om man tar upp henne i sängen. Men det är mysigt. Man skall aldrig klaga på att få för mycket pussar!



På fredag skall jag och Charlotte till Göteborg för att gå på öppet hus på Art College som jag sökt till inför nästa höst. Skall bli riktigt kul. Man bjuds tydligen på pepparkakor och glögg så det kan ju inte bli annat än bra! Tänkte passa på att göra lite ärenden i stan så det blir nog en heldagsutflykt!



Imorgon blir det mycket uppdatering! Såå glöm inte att kika in!

God natt och sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0