Push up on me

Känner mig verkligen inte okej. Sjukt trött eftersom jag endast fått 3 timmars sömn inatt. Jobbat igår kväll och idag började jag 06.45-16.00. Har ätit två knäckebröd på hela dagen + litervis med kaffe för att hålla ögonen öppna. Men trots att jag varken ätit eller sovit så känner jag mig glad. Kan bero på att jag har världens bästa pojkvän? I guess so. Vad annars kan det vara? Okej, kanske Molly då. Hon är ju alltid glad. Borde vara mer som henne.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kanske blir tacos med min soulmate Malin later men det får vi se om vi orkar. Antar att det bli thailunch imorgon annars. Som vanligt. Men det gillar jag.

Tänkte lägga upp lite bilder på min käraste puppy Molly.





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ÄLSKAR din hund Amanda!!! Den e så sjuuuukt söt!

2009-11-24 @ 00:10:32
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0