Sick of being sick

Hejsan! Idag har det varit en riktigt seg dag. Min näsa rinner och huvudet dunkar. Har inte gjort mycket med andra ord men iaf badat med Amelia så nu är hela badrumsgolvet pisseblött eftersom Amelia gillar att skvätta och hoppa runt. Oh lord! Molly tyckte inte om att all min uppmärksamhet gick till Melis. Herregud vad mammig hon har varit sedan Amelia åkte hem.

Nu ska jag vila en liten stund. Hoppas verkligen att jag kan bli helt frisk snart så att jag kan börja träna ordentligt!

Hörs senare! Glöm inte mammas pojkar på TV4 kl 20.00 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ni skriver lite?????

2009-11-28 @ 19:42:56
Postat av: Amanda&Malin

Imorgon börjar vi uppdatera på riktigt !

2009-11-30 @ 00:50:34
URL: http://smashitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0