6/4

God morgon :) Sitter just nu men melis i mitt knä, ska snart käka frulle :) Sov hos mina päron inatt och har drömt så sjukt störda drömmar.. orkar inte haha. Irma va raggare, köpt en rå raggar bil som hon tyckte vi skulle åka runt i sverige me haha. Östeberg körde "blatte" rundan på torget med den med rå musik.. Ida och jag var bakom med foxy och jesper. (hästar) AAA de va en sjukt rolig drömm , vaknade och små skrattade för min själv i morse.
Ska in och träna nu kl 10. Sen kanske de blir en fika på stan eller hem och sova lite. Behöver även tvätta ..
Något ja måste göra idag är klippa mig!! Jag ser ut som jesus helt seiöst! Mitt tjocka hår som inte har någon volym alls pga de e så tugnt.

Hade bäst .. Pusss


Amanda och melis :) Amelia 2 månader kanske :D



Kommentarer
Postat av: irmis

hahahahahahahaahha rååååååååå dröm

2010-04-06 @ 14:37:08
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0