Buuu :(

Är så sjukt trött idag.. Fruktansvärd natt! Amelia vaknade runt 12 på natten helt KOKHET och andades jätte fort. Kollade hennes temp som var 41... :S Fick lite smått panik och visste inte riktigt vad ja skulle ta mig till.
Ringde till sjukvårdsupplysningen och pratade med en UNDERBAR kille där som gjorde att de redan kändes mkt bättre. HAHA skulle vilja hört de samtalet , panik morsan ringer och är helt galen.. :P
Jaja vad gör man inte för sitt barn? ;) Hon fick i sig lite alvedon och tillslut efter en timma gick febern ner igen. Min värsta mardröm är att hon skulle typ börja krampa eller något, jag är helt fruktansvärt dålig psykisk när ja får panik.. Men som tur är gick allt bra. Efter någon timma gick febern ner till 38, Sov väldigt lite låg på hel spänn hela tiden för att ja va rädd hon skulle bli sämre igen..
De är helt sjukt hur liten man kan känna sig ibland, Va skulle ja lixom göra om de verkligen HÄNDE något ? fyy vill inte ens tänka tanken..

Nu står min lilla flicka i fönstret och kollar på bilarna utanför. :) Mycket piggare idag .. Ledig både imorgon och torsdag så ska inte göra mkt mer än ligga inne me henne så hon blir helt frisk nu ..


Va skulle ja gjort utan min Amelia ?? gud vill inte ens tänka tanken..

Nu blir de film me en kopp te efter ja lagt min skönhet <3



Kommentarer
Postat av: sandra

stackars tötisen :( hoppas hon mår bättre nu!

2010-04-20 @ 22:49:26
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket fint barn

2010-04-21 @ 12:28:40
Postat av: emina

lilla hjärtat då, hoppas hon mår bättre! puss på er <3

2010-04-21 @ 17:39:15
URL: http://eminaamujezinovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0