;(

Jag åkte för att hämta min flicka efter jobbet, hon satt o soffan igen med en filt och hennes vackra bruna ögon tittade på mig med en blick jag inte är van med att se. Hon hade fått hög feber igen och hade även idag spytt jätte mkt.. Äter inget , leker inte utan bara vill ligga sova. :( Jag ringde till sjukhuset fick en tid kl 5 men fick åka tillbaka för de var så många före. Nu har de gått över 2 veckor hon haft 39-40 i feber varje dag.
Satt på akuten och vet inte vad som hände men helt plötsligt när jag satt och kollade på henne när hon hade satt sig för att leka me något på marken började tårarna rinna ner för kinderna.. Varför blir inte min flicka bra snart ? Vad kan hon ha fått? Något måste de ju vara för att ha feber och vara slö är inte amelia.. Hon är pigg glad och fantastisk! Nu ligger hon bakom mig och har somnat igen .. Hon har gått ner mkt pga hon inte heller äter..
Vad liten man känner sig just nu..
Finns så mkt känslor,tankar ja vill få ut till en viss person just nu som tar allt som en lek, Jag hoppas även denna människa någon dag inser vad man går miste om.. Man lever bara en gång.. Och man får aldrig tillbaka tiden med henne när hon är liten.. Den viktigaste. Att bara sitta titta på amelia när hon sover är bland de vackraste jag sett. Hennes stora vackra bruna ögon hon fått ifrån sin pappa.. Varje gång de ringer till mig. "PAPPA" tittar hon på mig..
Hon saknar dig...

Önska oss lycka till ska snart dra oss till akuten igen, får hoppas vi slipper sitta där hela kvällen.

Här ligger min prinsessa och sover..

Mamma Älskar dig Amelia Linnea Hemberg...




Kommentarer
Postat av: irmis

Jag älskar er!

2010-04-25 @ 18:42:12
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: CARRO L

hoppas det löser sig, hon kommer bli bra snart! kram

2010-04-25 @ 19:14:49
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Linda

vet inte hur jag halkade in på din blogg, men måste få säga vad söta du och din dotter är och du verkar ha ett hjärta av guld.. hoppas hon blir frisk snart och ta hand om dig. kram

2010-04-26 @ 00:19:20
Postat av: emina

satt och grina när jag läste igenom dethär :( hoppas hon blir frisk snart lilla hjärtat, <3

2010-04-26 @ 11:32:20
URL: http://eminaamujezinovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas de blir bra snart!! du är en sånn vacker mamma!

2010-04-26 @ 20:48:30
Postat av: Anonym

ahmed bara knullar massa brudar eller? haha kommer bli pappa igen!

2010-04-27 @ 14:20:27
Postat av: Anonym

ahemd bara knullar massa brudar eller? kommer bli pappa igen!

2010-04-27 @ 14:21:31
Postat av: malin

Nej de gör han inte. men han bor i gbg vilket gör han tr'ffar amelia mer sällan,,

2010-04-27 @ 16:22:11
Postat av: Anonym

Blev alldeles tårögd när jag läste detta. hoppas din lilla sötnos blir frisk snart:))

2010-04-27 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0