Glad påsk ;)

Är just nu på jobbet och gör inte mkt .. Det är inget folk på stan och förstår inte ens vrf stan har öppet idag ..
Igår jobbade jag hela dagen och var helt död när jag kom hem, lite senare kom Presan,johanna vickan och gadd förbi. Vi satt och kollade bilder från persans helt underbara resa i afrika! Jag hade LÄTT velat göra något sådant, fruktansvärt vackert land plus man får testa på livet på andra sidan jorden som kan rent ut sagt vara ett HELVETE! Vi måste börja uppskatta livet, vara glad för det man har och får och försöka förstå att det finns människor som skulle gjort vad som helst för de livet vi lever idag. Tänk aldrig veta om man ska få mat för dagen, eller för veckan ? de är sjukt. Jag vet hur jag är om jag inte får i mig mat efter 13:00 om jag jobbar jag börjar typ grina.. Tänk då DOM?
Persan berättade så sjukt mkt saker som är så svårt för oss här hemma förstå, Jag tror nästan alla borde åka på en sådan resa för att uppskatta livet lite mer än vad man gör.
Oj nu blev de djupt här ;)

Blir mkt jobb för mig i helgen. Imorgon jobbar jag 10-15 ,sen 18-24.. Segt men gött me pengarna :)

Kanske får tagga till för ikväll i alla fall :) Det är ju endå påskafton ?




Här kommer en bild på min sjukt söta dotter och min underbara mamma <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge var hon i afrika? Va hon bara på ett ställe eller åkte hon runt?

2010-04-02 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0