God morgon :)

Är just nu på jobbet och känner mig som en död fisk haha, Igår fyllde idas pappa 50 år och han hade ingen aning om att ett stort kalas var planerat istället för en lugn middag med familjen :) Jag ida och sandra och carro hjälpte till med maten,drickan disken mm. Olof blev jätte glad och kvällen blev jätte lyckad :) Var hemma runt 3 och deckade så fort ja la huvudet på kudden. Skulle upp jobba kl 11 på 4her så va sådär pigg på att gå upp. Amelia sov hos sin pappa inatt och ringde nyss för att kolla hur allt var med henne då hade hon feber IGEN!!! Jag kan inte fatta vad de kan vara? Snart 2 veckor med feber och hosta, förskyld mm.. Och läkarna vet inte vad de kan vara? Att ha feber i 2 veckor är verkligen inte normalt börjar bli jätte orolig vad de kan vara...:(


Ska lägga upp lite bilder sen gårdagen när ja kommer hem. :)

Måste även säga tack till alla fina kommentarer ja fått sen jag skrev.. Jag hoppas alla som läser ska våga fråga vad som helst. Jag själv hade 1000 frågor till mammor innan ja fick amelia :) Även ni som inte är mammor får självklart fråga ni med :)  pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0