God morgon Torsdag :)

HAHAHAH måste börja med att säga att irma e faan värre än alla killar på harrys.. ;) Igår så var det tydligen något "grym" match på tv, mellan Arsenal och barca .. Jag var mest sugen bara komma utanför min lägenhet så jag kunde gått var som helst :) Men harrys blev de med massa grabbar som taggat till MAX :D tröjor, halsdukar mm haha :D Jag käkade lite mat och irma tog några cider ;) Det var grymt kul måste jag säga, så roligt se alla så sjukt seriösa :D Å alla jävlades me alla hela tiden för var inte många runt de bordet vi satt som höll på samma lag :P Micke bakom mig tjöta om ett lag, angelo vega om sitt real och Irma om barca haha :D
Tyckte de va en grymt bra match måste jag säga, vet hur bra barca är men Arsenal var faan inte långt efter asså :D
Arsenal spelade så sjukt fin fotboll vissa stunder.
Och måste även säga att jag DOOOOOOOOOG när nr 14 i arsenal kom in ... OMG !!! Först spela han så fruktansvärt fin fotboll sen var han galet snygg !! hahah
Får bli min nya owen :P hahah

Irma carro ligger hemma hos mig och sover som två döda fiskar just nu , gick hem tidigare igår för va grymt trött så vet inte hur dom mår idag carro som ja fattade de som fick i sig lite för många öl :D


Pusssss





Kommentarer
Postat av: irmis

hahah de va fan kul, repris nästa vecka haha ? <3

2010-04-01 @ 17:43:35
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0