Heeeelooo :)

Sitter just nu hos pappa och gör inte mkt :) Varit och fikat me carro, bokat klipptid, ska ringa arbetsförmedlingen sen är min lista för dagen klar :) Ska snart hämta lillan från dagis, ska hem tvätta och städa.. Är sådär kul..
Men måste även snart börja packa.. Ska försöka ragga upp lite kompisar som kan hjälpa mig nästa vecka :) Pumpa hög musik , städa och äta pizza ? Låter de inte som en rolig dag? haha.
Fick sms från irma om ja ville se fotboll ikväll ? haha tydligen samma match som förra veckan ? Kul... Nooot :)
Men nr 14 i arsenal skulle ja kunna tänka mig titta på igen så får suga på den karamellen ;)
Blir jobb imorgon ska bli kul faktiskt :D Blir så rastlös när de går några dagar så jag inte jobbar,.

Nu ska ja hämta melis .. Pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0