Heeej :)

Äntligen kan ja skriva lite roligare än jag tidigare gjort. Varit sjukt tufft dom senaste dagarna med min dotter som blev svårt sjuk och fick ligga på näl i några dagar. Hon hade fått två olika luftvägsvirus plus ett virus som heter rotaviruet som var som en svårare magsjuka som gör man tappar all mat lust mm, Plus lunginflammation..
Hon fick ta massa prover och kommer få svaret från dom om några dagar skulle ja tro. Men nu är vi hemma igen i alla fall :) Vilken är väldigt skönt! Amelia är trött men de går åt rätt håll .
Idag har ja flyttat ! :D Mina UNDERBARA killkompisar hjälpte mig vilket ja är så tacksam för! Ni är BÄST!!

Har inte alls gjort mkt mer idag, gick upp hälsade på Martin förut som kommit hem från Frankrike :) Inte sett han på över 6 månader. <3

Nu sover amelia gott och ska slänga mig i ett bad sen skriva en lista på vad ja ska shoppa i sthlm :D
Ska bli underbart att äntligen kunna SHOPPA igen. Vet så mkt ja vill ha nu så måste skriva upp allt så ja inte glömmer av något ;D Min feting lön ska nu äntligen gå åt annat än hyra ;D


Pusss så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0