never a failure always a lesson..

God kväll :) Har nyss ätit massa gott pappa lagat! Nu blir de fram med mjukisbrallerna och lägga sig se på en bra film med massa godis:) Sov middag med min älskling i 2 timmar idag.. Sova middag är ibland de skönaste som finns. Man somnar så djupt och vaknade med att ja dregglade på kudden haha . Amelia har varit på ett fruktansvärt humör idag vet inte vad de är.. Bara vill bråka, skrika göra allt man inte får.. Så ska bli skönt med lite hjälp av mamma och pappa idag..
Min älskade linn kommer hem idag så hoppas ja ska få träffa henne snart :D Är ledig imorgon sen är de jobb onsdag torsdag fredag :) Lördag hoppas jag att vi ska hitta på något kul, inte träffat linn på kanske 2 månader eller mer... Nu ska ja lägga mig i ett bad.. Pusssss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0