Sjuk ..

Ligger just nu med amelia på min hals typ.. Hon är helt KOKHET .. :( Har 39,5 i feber och är ett helt annat barn..
Hon ligger bara i soffan hela dagarna och tittar på film, vilar och dricker massa vatten.. Stackars liiiten tjej..
I lördags var det min tur, hela fredags natten var jag helt galet varm. Hatar vara sjuk...
Börjar bli bättre nu vilket är väldigt skönt, att ta hand om ett barn och sig själv är riktigt jobbigt måste ja säga.. Man blir helt lost , fattar inte vissa saker och glömmer vad man gör haha.
Ska nu försöka få min älskade dotter att sova.. Snart är de flytt på g, åå va de ska bli skönt att äntligen kunna shoppa och spara pengar :D
Puss


Här kommer både lite bilder från när vi var friska och sjuka :)











Sjuka amelia :( bara ligger i soffan ..




Kommentarer
Postat av: Älin

Du måste ju ha den sötaste ungen!

2010-04-13 @ 09:58:05
URL: http://raggsockane.blogspot.com
Postat av: Alexandra

GUUUUUUU SIKKEN LITEN TÖSABITA!!!!!

2010-04-18 @ 17:15:35
URL: http://alexthekid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0