Söndag :)

Jaha då var påsken över :) Vi går mot ljusare tider vilket är underbart ... Igår jobbade jag hos min pappa sen mötte jag upp irma carro efter jobbet för att sätta sig ute i solen och käka lite .. Helt sjukt var underbart de är att kunna sitta ute! Vi satt nog ute i flera timmar och kollade på folk och sneglade på påskpjäsen som var på torget .. haha ibland orkar jag inte med vad folk gör för dina religioner.. Var verkligen en pjäs som folk gick IN för att spela .. Även folk på torget som grät när dom hängde upp "jesus" på korset.. asså ja orkar inte .. tänk vad världen hade sett bättre ut utan alla denna religion.. ? Ja tänker inte gå in på detta på en blogg men måste säga att det är sjukt hur vissa tänker och tycker om hur man ska leva sitt liv pga någon bok som skrevs för 10000000 år sen.. ?
Jaja. Nu ska ja ta på mig kläder och dra till stan me melis på en fika ..

Pusssssssss

En bild sen modevisningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0