43.

Idag är det exakt 43 dagar sedan morfar fick bort.. ;( Tänker på det varje söndag,varje dag.. Det var exakt 43 dagar sedan en söndag den 27 juni 2010 du gav dig iväg till andra sidan... Jag saknar dig så otroligt mkt .. Ibland kan jag bara sitta och tänka på dig och allt jag fick vara med om med dig under mina 20 år.. När jag pratade med mormor idag i telefon och frågade hur det var med henne fick jag till svar: Det är väldigt tomt.. ;( Det är verkligen rätt ord.. Tomt. Saknad.

Helgen har varit mkt lugn för min del, i fredags var jag med fannie :) Myste med mat och såg på vänner :)
Igår åkt jag ut till herrestad och bara hade de gott :) Gick bort till lisa på kvällen som hade kalas :) Mamma hade ulle på besök så medans jag nattade amelia satt dom på baksidan drack lite vin och myste. Hörde ett gott skratt från min mamma som jag inte hört på riktigt länge .. Ett äkta skratt.. De värmde trots jag var arg för amelia inte ville sova för dom prata högt .. :) Men det var de värt.
Idag var jag ute hos farmor och farfar på grill <3 Finns inget godare än grillmat :D

Ska lägga mig kolla vänner nu.. LOVE IT.. Har ingen telefon än .. ;/ Men ska jag vara ärlig är det ganska skönt! Man blir så stressad av en telefon..

Blir jobb i veckan, ledig onsdag :) Kanske även fredag om jag kan fixa barnvakt till amelia för att åka med till danmark över dagen på inköp :)

wellwell .. Hade gött så länge ..

Pusss M


Saknar min fanny :D Får ta åka upp till henne snart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0