4/8

Heeej :) Är på jobbet och titta nyss på klockan så var det bara 1 timma kvar typ tills jag slutar :) Är ledig imorgon :) ååå va skönt!! Ska mysa me min lilla tjej hela dagen det var länge sedan <3 Skulle tyligen bli dåligt väder imorgon så får komma på något kul att göra om vi inte kan vara ute och gunga och leka som jag hade tänkt :)

Funderar på om jag ska åka hem till mamma och pappa ikväll bara chilla där, älskar vara HEMMA :)
Se på vänner (ovanligt) och bara ligga och dööö i soffan .. finns det något bättre ??
Har ingen mobil heller :( SUGER så hårt .. Ska försöka fjäska med pappa om vi kan åka ut till torp så jag kan se om jag kan få låna någon eller hur de går till :)

Kunde inte sova igår, låg och drömde om min och melis nya lägenhet :D Hur fin den var, vad jag skulle köpa så det blir en riktig "hemma känsla" i den .. :) Amelia får ett stoooort eget rum i den nya lägenheten :)

yesssss, de var väl det jag hade skriva idag :) Helgen blir lugn, så inte mkt kul att skriva :)

Pusss M





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart/vad jobbar du med? :D

2010-08-04 @ 22:49:27
Postat av: malin hemberg

Jag jobbar just nu hos min pappa på Hembergs mattörna :) som säljare :) jobbar även med marknadsföringen på klädbutiken 4her i uddevalla :) Och jobbade där mkt förr men fick fast jobb här så det fick bli detta :)

2010-08-06 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0