Amelia Linnea Hemberg <3

Är bara tvungen skriva några rader om min älskade tjej! Hon är så sjukt duktig för att bara vara 2 år. Hon sover hela nätterna, lägger sig runt halv 9 sover till halv 9 ! Vill ligga och mysa på morgonen med "Min mamma" <3 :D
Går upp för trappan själv och sätter på tvn och tar av sig sin blöja och går och sätter sig på pottan :) ber om en ny blöja när hon är klar på pottan ! Så gryyyymm e hon :D Pratar som aldrig förr, det finaste hon kan säga just nu är "mamma älskar melan"  JAAAA de gör ja !! :D
Så gulligt hon kallar sig själv för melan :)
När jag ska till jobbet varje dag tittar hon på mig med sina stora bruna ögon och säger: Mamma jobba? Jaa de ska ja :) amelia säger: melan määä ?? <3


Nu ska ja snart till jobbet ska lägga mig mysa me melis en stund först :)


Pusssss

Ps gratttiiiiiiis till Hanna som fyller 21 idag <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

melan är bäst!!! :D

2010-08-19 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0