Buhhhhhh :(

Vill börja med att säga FAAAAN!! Någon jävla zigenare kom in idag på jobbet (hon var inte zigenare) men att sno från folk är så jävla bajs!! Det kommer in en tjej som såg ut som typ vem som helst fast lite udda kläder :) ni vet vad ja menar , typ bob marley brud :P både jag å pappa var utanför av någon anledning när hon gick in, pappa hjälpte en kund och jag bar ut saker till farfar i bilen så kom hon in, sen typ 2 min senare går jag in igen och möter henne typ i trappan, tänkte inte så mkt mer än det var inte länge hon var inne.. Lokalen är 790 kvadrat så därför jag tänkte så :)har datan och allt bakom disken så går och sätter mig och tittar runt efter min mobil som låg där innan jag gick ut, men tänkte att jag lagt den i väskan eller något men sen efter jag letat ett bra tag kläcker pappa ur sig : Kanske var den tjejen som var inne här i 1 minut och typ sprang ut ?? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad arg jag blev då !!! tattare helt seriöst ???

Men men som tur är får jag en ny, :) men har inga nr eller något :( alla bilder,filmer på amelia ... :( de SUGER!!!

Efter jobbet var jag fett sur men skulle åka och titta på min och amelias nya lägenhet som piggade upp mig :D Den är sååååååå fin :D
Vi ska flytta till radhus :) På kurveröd ligger de, väldigt barnvänligt och kommer passa oss jätte bra:) Får en liten utegård där amelia kan gå ut leka med och lära känna nya barn :) Jag växte själv upp på kurveröd när jag var liten :) ÄLSKADE de området, kommer ihåg hur mkt jag grät när jag skulle flytta till herresta .. haha 5 min bort med bil :D

Får allt bo där tills vi väljer flytta ifrån denna stad :)

Jaja ska dra käka och lägga mig se på vänner .. :) Amelia har redan somnat :( Saknar henne.. trots ja ser henne varje dag så blir de inte många timmar, vakna gå till jobbet och sen hämta henne sen typ vill hon sova :( men ledig helgen och då ska vi mysa <3


lite bilder sen helgen :) Pusssssssssss

Ps ni får ursäkta min HEMSKA stavning !! jag orkar aldrig på facebook,msn,telefon mm bry mig hur jag stavar, sätter typ aldrig punkt eller något :/ hade fått sitta och skriva i 100 år då :)


'












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0