Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Jag ÄLSKAR denna låten.. Lyssnat på den seriöst 3 gånger varje dag.. :) Sen får ja se videon ..............

Fuck me sideways vad snygg RIHANNA och Megan Fox är i den .........

Till något helt annat :) Idag runt halv 11 ringer min megan fox (becca) och berättar hon ligger på BB :) Idag,inatt eller imorgon kommer lillen/lillan till världen <3
Jag rös i hela kroppen när jag kom och tänka på hur lyckliga dom kommer bli om några timmar.. Hur hela livet förändrats till någon så fantastiskt.. Dom ska få ett barn. Deras eget kött och blod.

Idag blir de lugnt för min del med, persan skulle kanske komma förbi efter jobbet på lite dipp och gurka:P haha
Lite vänner sen blir de sängen :) Kul liv just nu.. Nooot ! Vill flytta till min nya lägenhet!!!


Pussss M





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt Malin jag älskar Rihanna men hon ser ut som en emounge på 14 bast! Megan Fox var dock GRYMT sexig!

2010-08-16 @ 23:29:25
Postat av: Fanny

Ops! jag som komentera innan :D By the way skaffa mobil ditt mongo! I miss you:D <3

2010-08-16 @ 23:30:46
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0