Fredag :)

Jahhha, ;) Fredag igen. GÖÖÖTTTT!! Ikväll ska jag till hanna som fyller 21 :) Blir lite god mat och party med brudarna! Aldrig fel. Ska ta massa kort ikväll jag lovar :)
Imorgon ska jag även fota för 4her . Nya höstkläder har kommit in i butiken. Det är så sjukt mkt snyggt som kommer in till hösten jag döööör!!

Är så sjukt trött på hela mig nu med :P vill göra en TOTAL makeover... Men vad ska man göra ?? Kläder och sådant vet jag typ hur jag lätt skulle kunna gå klädd med hår? smink? Jag suger på de.. Ska jag klippa av lite av håret? våga byta hårfärg ? HJÄLP MIG!! Kom gärna med tips vad ni skulle tycka vara snyggt? Ska till frissan i slutet på månaden vill inte ha mitt tråkiga hår längre!!!


Ha en grym kväll så får ni se hur vi hade det imorgon :) Pusssss
M





Kommentarer
Postat av: Carro L

Du har ju as snyggt hår Malin! Tror dock mörkt hade du passat as bra i nu när det börjar bli höst å allt :D

2010-08-20 @ 17:48:31
URL: http://cavfl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror du hade varit sjukt snygg i mörkbrunt hår, typ chokladbrunt!

2010-08-28 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0