FRIDAYY!!

Heeeej :) Snart helg, eller det är ju fredag men jobbar till 18 sen helg för mig :) Ska ut äta med tjejerna efter jobbet ska bli jätte mysigt. Ida flyttar till London på söndag;(
Ida reser runt väldigt mkt vilket är så jävla bra av henne när man är ung! Vi är 20 år nu vi vet inte alls vad vi vill göra med livet. Man ska prova så mkt man kan tycker jag, för det man inte gör brukar man sedan ångra man inte gjorde.
Därför tycker jag ida gör så rätt i ALLT hon gör. <3
Självklart saknar jag henne mkt när hon försvinner i månader med vet jag hade gjort samma sak om jag inte varit mamma.
Sen får jag ju åka till London istället :) I jul !! Shoppa i London ja tack ! ;D

haha amelia var så söt inatt, vaknade till och satte sig upp i sängen och säger:Mamma åka till berg, åka farfars bilar. :D <3 Måste kanske försöka hinna med en tripp till gbg innan hela sommaren är slut. Så hon får åka farfars bilar igen på liseberg !

Sen är det ju inte fel att det är LÖÖÖÖN för mig idag :) Ja tack broochhhaaan ....

yhaa yhaa har med mig kameran så ska ta lite bilder ikväll.

Pussss M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0