God morgon :)

Heeej :) Sitter på jobbet just nu gör inte alls mkt, dom är inte klara med taket så kommer få höra detta ljudet hela dagen... FRUKTANSVÄRT!!

Igår hade jag en riktig myskväll bara för mig själv. Man behöver nog det ibland. Amelia gjorde någor riktigt fult igår, hon satt brevid mig när jag satt vid datan. Hade fått en godispåse av morfar som hon satt så tyst och käkade ur medans jag kolla runt på olika bloggar. Plötsligt tycker jag hon är väldigt tyst så ja vänder mig om för att se vad hon gör då har hon somat med en hand i påsen och öppen mun sittandes :P Så jävla sööööt :D Klappa henne på skinden och sa meliis ska vi gå ner och lägga oss? Hon tittar inte utan bara svarar med sin öppna mun: aaaahaaaa:D <3
Hon har slutat sova middag nu så hon blir alltid jätte trött runt 8 vilket är bra för en tjej i hennes ålder. Annars kan hon ibland somna runt 10 och det är jätte jobbigt dagen efter när jag ska upp och jobba och behöva väcka henne.

Ikväll kommer min kära linn hem till mig efter jobbet :) Hon ska snart åka till asien i 3 månader :( så får ta en myskväll idag och bara skvallra om allt som hänt i sommar:)

Becca och Angelo kommer hem idag från BB:) Hoppas ja ska få träffa henne snart.. <3 Både lillan och becca.
Ville veta allt :D Trots jag har "fött" barn själv vill jag veta hur ont det gjorde att föda normalt.. :/ fyyyy vilken smärta de måste varit för henne .. Ni som inte vet gjorde jag kejsarsnitt med amelia det gjorde väldigt ont det med men det är som sagt än långvarig smärta som varar i över 2 veckors tid. När man får tillbaka känslen i magen igen.. FYYY de känns som någon försöker klippa upp magen på dig och någon drar i dina ben och i dina armar och försöker få dig gå mitt itur.
Att ha värkar och sen få ut barnet den normala vägen måste göra FRUKTANSVÄRT ont.. Ska inte ha fler barn så jag slipper veta :D:D

Nu kommer de varor så ska packa upp.. Hade gött Puss M




Kommentarer
Postat av: malin

det är faktiskt värre med kejsarsnitt konstigt nog :)

efter att vart med om båda, vill jag aldrig göra ett snitt igen..

2010-08-13 @ 19:22:59
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du inte ha något mer barn i framtiden?

2010-08-13 @ 23:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0