Gymnasium?

Tänkte tipsa lite om plus gymnasiumet i uddevalla :) Ni som läser min blogg som är lite yngre och ska börja gymnasiumet nu till hösten tycker jag verkligen man ska gå plusgymnasiumet. Min farbor är lärare där och även när jag gick i skolan när det nyss öppnat tyckte jag det lät bra. Detta finns just nu. Man får även tillgång till en
macbook data under 3 år.

UDDEVALLA

  • Stylist - Skönhet & Hälsa (HV)
  • Reklam och Webb (MP)
  • Artist - Musik och musikproduktion (ES)
  • Butiksledning (HP)
  • SPA - Friskvård & Hälsa (OP)
  • Skydd och säkerhet (OP)

Postadress
Plusgymnasiet Uddevalla
Norra Hamngatan 11c
451 30  UDDEVALLA

Tel: 0522-60 76 00




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0