HARD WORK..

Eller inte ??? ;) haha neee har allt varit mkt att göra idag, det kommer i perioder i detta jobbet:)
Igår kväll kom persan en sväng förbi mig och melis :) Satt och kollade vänner och tjötade om lite allt möjligt som händer just nu .. :) Amelia hade te bjudning med sina koppar hon fick när hon fyllde 2 :D

Ikväll bär det av till smögen för nog sista gången i sommar :/ Kuddrum på lagegrens har "avslutning" där ikväll så tror det kommer bli grymt;)

Som alltid vad ska man ha på sig? :) Alltid samma sak varje gång man ska ut på något :)
Meliis ska nog sova hos mormor ikväll och imorgon är jag ledig så då ska vi till Liseberg :D:D haha Melis ska åka farfars bilar och äta spunnet socker <3

Ska ta med mig kameran så ni ska få se mitt lilla troll med henne sjukt fluffiga hår :D

Mina vänner fick även igår en liten flicka :D <3 Becca sa till mig för några dagar sedan vad bebisen skulle heta om det blir en tjej men vet inte om dom ändrat de så vagar inte skriva vad hon heter än :) Kommer ihåg när vi skulle ha barn, vi hade massa namn som vi typ redan bestämt innan hon föddes men INGET passa :) Kommer ihåg Cornelia var mitt favvo namn :) Ahmeds var Alyssa men jag kunde inte säga det lika bra som han så det fick bli något mer svenska, satt på google och sökte namn, haha så kom de upp amelia .. Vi bara de kanske skulle vara fint ? :D Såå blev de Amelia :) <3 Meliis, felis och allt annat som hon idag kallas :D

Faaaan vad dom borrar !!!! Har haft en vatten skada i butiken så nu håller dom på att laga de låter som någon sitter med en borr i örat på mig !!

Ha en bra kväll Pussssssssss

Snart ska ja få en bättre front ja lovar :P




Kommentarer
Postat av: irmis

nyyyya bloggen gumman <3

2010-08-11 @ 00:14:14
URL: http://eminairma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-11 @ 11:50:19
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0