Heeeej ;)

Tjeeennna, var ett tag sen nu jag skrev. Tänkte dra några rader :) Har ingen telefon än ;( inget nytt nr eller något alls för mina vänner som inte bor i lilla uddevalla :) Ringde 3 idag... Säger bara tur att kärringen jag prata med inte stod framför mig... Skulle kunna slått till henne, Hörde inte vad hon sa. Dryg stockholmare som klaga på min dialekt "jag hör inte riktigt vad du säger tjejen" DÖÖÖÖÖÖ!! men men ska försöka skaffa en röten telefon så länge. Så man kan få tag på mig i alla fall. Så får ni maila era nr till mig på facebook ;)

Igår var jag ledig. Var på cirkus me melis,amanda och sara :D Amelia tyckte det var sååå roligt. Satt och titta på amelia mer än på cirkusen :D Hon har blivigt så stor. Satt så lungt och stilla och tittade och skrattade för sig själv. Myste i hela mig se henne så glag. Ibland titta hon på mig med världens gladaste ansikte : Mamma TITTTAAAA :D <3 Min älskade lilla sessa vad underbar du är...

Ikväll ska jag och ida och melis se på pelle <3 Med varm oboj och grädde .. mysss <3

Var i gbg i fredags med familjen, Gick på liseberg :D Melis älskade åka farfars bilar :) Åkte säkert 8 gånger :)
Lördags var jag i fannies nya lägenhet! Sen ute och käkade med familjen.


Pusss M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0