PANIK!!!

Jag skulle helt seriöst snart kunna skicka en bomb till 3....... Har fyllt i alla uppgifter om min telefon men INGET funkar !!!! Får panik.... Jag är helt lost utan telefon, vet inte vad som händer, ingen kan nå mig.. hur kunde man leva såhär förr ?
Snart ska jag gå hem, grymt arg och sur idag tycker verkligen inte om den sidan av mig själv ..
Ska mysa me fannie ikväll är de tänkt, Makkan ringde förut frågade om jag ville med ut men är så grymt seg så denna helgen har ja lovat mig själv bara vara hemma ta de lungt :)
För mina tröga vänner som inte riktigt hängt med att min mobil är snodd så skriver jag de återigen här :D

Jätte sur idag så bäst sluta skriva..

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo då vi har märkt! Har ringt dig minst 10 ggr! Antar att vi får börja maila ;D

2010-08-07 @ 23:52:56
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0