1/12

Om mig.


Det var den första frågan:) Vad ska man säga, jag är en tjej på 21 år som bor i uddevalla tillsammans med min dotter Amelia 2,5 år. Jag jobbar som säljare och jobbar extra med att ta kort för klädesbutiken 4hers kläder:)
Jag är född i uddevalla och bott här hela mitt liv. Jag älskar att umgås med mina underbara vänner och familj! Jag gillar att resa och träna! haha låter som jag lägger in en kontaktanons för ensam mamma söker.... :P

Men det stod om mig, visste inte alls vad jag typ skulle skriva:)

Nu i alla fall sitter jag på jobbet och det är helt dött idag. konstigt? Snön....... bhuu;( Känns som alla mina vänner åker nu med:( Men LINN kommer hem snart:D Men min ex bloggare amanda drog till thailnad med sin pojkvän idag:) Lisa hanna drar imorgon ! Jag är så sjuuuuukt sugen dra tillthailnad just nu så de finns inte på kartan...
Jag fannie satt och pratade om det igår att borde ta åkte ner januari/fabruari om man hittar någon billig sista minuten. Men melis på ett plan 12 timmar.. haha döda mig .. :P Det gick såååå bra när vi åkte till cypern! Hon satt stilla i 4 timmar jätte snäll. Men 12?? nAAA :) Men hade nog lätt gjort det endå :D


Ha en bra dag ikväll ska jag dra till gymmet? IDA ??? haha :)



LOVE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0