7/12

Kl är snart 9 och melis sover för natten i sin lilla säng. Fannie är här och har nyss käkat thai och ligger som två valar i soffan :)
Sjukt KASS dag idag. Allt har varit dåligt . Vad är det med vinter och mörker och dåliga tider?? De press!!!!
Var ju typ exakt samma sak förra vintern me ... Vill flytta från denna stad me.. TRÖTT på uddevalla så jag spyr.
Jag vill till värmen, träffa nya människor. Roliga människor som GER energi och inte TAR.
Förlåt för ett tråkiiiigt inlägg men kände hur jag var tvungen få ut allt för fannie orkar inte lyssna på mig längre..
Sen uppe på detta fick jag reda på en till sak idag.. Kan tyvärr inte skriva nu vad de är men kommer bli SÅÅÅÅ tråkigt ;(
sov gott...
Så här glad är jag nästan som på bilden då jag trampar i hundbajs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0