Don't you be on that bullshit,

Heeeeelloo:) Måndag och tänkte att nu fan ska jag blogga lite! Amelia sover så gott i sitt rum, har fått en medicin mot sina vattenkoppor som är överallt på HELA hennes lilla kropp:/
Så idag har vi bara varit hemma hela dagen ahmed kom en sväng vid 3 så jag kunde åka handla lite mat och köpa lite julklappar för imorgon blir det jobb fram till julafton :) Det är helt sjukt, julafton om 4 dagar.... Dec månad har bara runnit iväg.
I fredags var jag bara hemma och myste med min lilla skrutta och vid 19 tiden kom min lilla andra mini vän Linn på besök som varit i asien i 3 månader:) Vi käkade tacos och snackade massa skit sen hade vi en jätte rolig natt framför oss som vi inte visste. Natten då amelia fick sina vattenkoppor... Jag fatta inte vad det var med henne på natten för hon var som en orm över hela sängen och kunde inte sova. Sov kanske 2 timmar sammanlagt. På morgonen när mina ögon kunde titta såg jag att hela hennes rygg var helt full av vattenkoppor.
Jag hade jätte dåligt samvete för skull ut och äta med fannie mm i gbg och visste inte alls om jag kunde med lämna bort amelia men som mamma sa detta är inget farligt bara obehagligt.
Jag åkte ner och kolla julklappar sen gick vi ut och käka på Göteborgs bästa restaurang Manana. Om ni inte varit där GÅ DIT.
Sen drog vi hem till fannie som jobbat 24/7 hela veckan och hade en väldigt trevlig förfest. :) Gick sedan ut och var hemma halv 7... Så kvällen var lyckad :)
Lite bilder från kvällen får ni här;) Tagit dom dock från min telefon så halv bra kvalle på dom :P
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0