Min första kärlek

När min första kärlek var som fråga blev jag lite kluven, jag var tsm med Robin i nästan 3 år när jag var 13. Det var ju min första kille som jag tog hem till mina föräldrar och var kär i första gången någonsin. Så är det honom jag skulle skriva om för han var min första kärlek. Men det känns så lång tid tillbaka och vi var så små att den tiden mins jag inte alls på det sättet som den tiden med min stora kärlek Ahmed. Vi var så små jag och Robin:P
Så min stora kärlek som alla nog fattat är ahmed. Fast han kom efter min första kärlek är det honom jag vill skriva om.

Min första kärlek. Han var en kille met högt självförtroende, kaxig och väldigt snäll. Jag träffade ahmed när jag gick i 9an. Jag hade varit och kollat på en match med min första kille :P Robin (isac) . Jag låg på gräset tsm med Amanda och ahmed var där tsm med rybbe och ska jag vara ärlig vet jag inte alls vad dom gjorde där:)
Ahmed redan då var en kaxig kille som sket totalt i att jag hade kille och körde på :) Jag var väldigt dryg för jag hade typ aldrig sett en mörk kille i hela mitt liv så hans sätt var inte min grej alls ..haha
Han började jävlas med mig och amanda som i sin tur kände rybbe så dom snackade så det var nog i den stilen vi ens började prata. Jag och amanda gick hem och tätt efter följde dom efter! Vi skulle svänga av vid mig och ahmed lägger armen över min axel och säger ge mig en puss då? Jag : HAHA kul!! Så gick jag därifrån. Hör han ropa att jag addar dig på msn sen :P haha nu sitter jag och skrattar för vi var så småååå!!

Det gick inte alls många timmar och sen var ahmed_e63 på min msn lista:P
Jag var så jävla KASS när jag var liten på att se vem jag skrev med haha nu i efterhand fattar jag inte va mitt problem var. Vi hade msn kontakt ett bra tag men jag var nog mest dryg där. Vi träffades på olika hemma fester man hade, disco mm. Men för mig klicka de inte alls. Jag hade redan typ sett hur han var på allt och alla haha:P Men med mig var han väldigt blyg mot fast endå inte. Ni som var med denna period vet exakt vad jag menar:)
Kommer kunna skriva i 3 veckor om jag ska ta allt. Men tillslut blev de så att jag sa ifrån och sa till han jag inte alls var intresserad. Han slutade höra av sig. Jag tyckte till en början de var skönt men sen fick jag en känsla i kroppen jag aldrig trodde skulle komma fram. Jag saknade ahmed.. Han smsa några dagar senare och jag blev riktigt glad. Vi sa vi skulle gå på bio när jag kom hem från min resa och det gjorde vi.
Några dagar senare satt vi på msn och ahmed frågar mig , asså detta leder ju ingen stans malin och jag kommer så väl ihåg att jag satt i min systers förra rum och skrev: Vadå jag trodde vi redan var tsm? haha fick 100 glada gubbar på msn hahha och 1 minut senare byttet ahmed namn till Malin <3 hahah ja dör när jag skriver detta för kommer ihåg de som igår!!

Vi var tsm i 1 år. sen tog de slut. blev ihop gjorde slut blev ihop.. Uddevallas mest veligaste par. :) Men ja var så KÄR!!! När jag tänker tillbaka på tiden och vissa saker önskar jag så mkt jag inte gjorde. Eller att han inte gjorde. Men vi var BARN. Vi var så små. Folk kan fråga en idag vrf vi höll på så länge som vi gjorde, trots vi gjorde dumma saker mot varann. Kan bara svara kärlek.

Har gjort mkt saker i mina dagar som jag ångrar att jag inte gjorde. Men nu kan man bara skylla på att vi var unga.

Vi fick amelia när vi inte var tsm. 080729. Att jag fick barn med ahmed var RÄTT. Jag ångrar inte det en sekund. Självklart skulle jag vilja ha en familj. För jag älskar han. Framtiden lär väl säga sitt. Just nu är vi vänner och vi har det bra som vi har det. Och trots det var länge sedan jag ahmed gjorde slut så finns det ingen som jag känt den där känslan med. Kanske sant som i sex and the city man får bara en kärlek, men då är jag glad jag haft min.

Hoppas detta var okej och ber om ursäkt redan nu för stavningen :P orkar inte rätta :)

LOVE










Kommentarer
Postat av: anna

jättefint skrivet!

2010-12-02 @ 17:29:27
Postat av: Anonym

Såå fint!!

2010-12-02 @ 18:08:44
Postat av: Anonym

ja håller med anna! verkligen jätte fint skrivet :)

2010-12-02 @ 18:59:38
Postat av: idde

<3

2010-12-02 @ 19:00:14
URL: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeen va fint!! :)

Varför blir ni inte tillsammans igen?? ;)

2010-12-02 @ 20:59:24
Postat av: Anonym

gud va fint! de kanske blir ni igen ngn dag :)

2010-12-03 @ 08:46:59
Postat av: Anonym

Men vad hände med Alfreds penis på rödbetan i Norrköping söndagen den 17:e?

2010-12-03 @ 13:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0