Mina drömmar

Ligger lite efter;) Men men eftersom ni fortfarande läser min blogg så har ni inte tröttnat på mig än:P

Detta var en svår än, mina drömmar är väl som alla andra drömmar typ. Bli rik,lycklig och vara frisk?
Jag vet som sagt inte ALLS än vad jag vill jobba med i framtiden. Därför vill jag inte heller börja plugga med något fören jag verkligen vet vad jag vill göra.
Jag vill Amelia ska kunna få exakt ALLT hon vill ha även om jag vet det inte går.
Vill vara världens bästa mamma i mina drömmar.
Känns jätte svårt att skriva om detta så det blev såhär kort. Tror dom flesta förstår vad jag menar. :)

Ikväll blir de hem och se idol finalen me melis :) Köpa tacos tänkte jag och bara MYSA ikväll!
Imorgon blir det jobb så därför är fredagar väldigt sköna att bara vara hemma på!

LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0