Mina föräldrar

Mamma

Min mamma heter yvonne. Hon är väldigt lugn och den BÄSTA mamman man kan få. Hon hjälper mig med allt min mamma. Hon är en fantastisk mormor och vän. Jag har aldrig sagt detta till henne men jag önskar jag blir lika bra mamma som du är för mig till Amelia. Den kärleken jag känner från min mamma och den kärleken hon ger mig är på riktigt. Min älskade mamma har haft ett tuft halv år. Hon förlorade sin egna pappa. Hennes sorg och saknar för sin pappa gjorde ett stort hål i mitt hjärta. Den man älskar mest på denna jord mår så dåligt och man kan inte göra något. Det är jobbigt,fruktansvärt och en av dom värsta känslorna man fått känna på.
Jag vet min mamma vet jag beundrar henne trots hennes oro och tjat ibland. Som hon alltid säger till mig "Jag vill bara ditt egna bästa Malin" och jag vet hon vill det.
Min mamma är vacker. Hon har mörka ögon och mörkt hår. Hon sjunger gärna högt och gillar att ha fint hemma.
Hon älskar ha mysiga hemma kvällar med familjen och sina hundar och ett glas vin.
Hon älskar att resa men är flygrädd. 
Kan skriva massa saker om min älskade mamma för hon är den bästa man kunde få. 
Jag älskar dig mamma och hoppas du vet jag alltid kommer göra det. Förlåt för jag kan bli arg/sur ibland på dig men jag är envis som en get och fått det ifrån din pappa. <3

LOVE 


Pappa

Min pappa heter Thomas. Han är lång, nästan 195. Han är fruktansvärt dålig på att passa tider. Eller han kan inte passa tider. Han är väldigt snäll och väldigt givmild. Han brinner för sin egna butik och fotboll.
Han ligger gärna hemma och lyssnar på musik i sina hörlurar med ett par mjukisbyxor och en öl i handen.
Älskar grilla på sommaren och älskar höra att hans mat är god eller som han helst vill höra (värdsklass). haha :)
Han kan vara väldigt omogen ibland och får ibland fråga han om han är 42år!
Han ringer mig gärna runt 8 på kvällen varje gång jag ska lägga amelia......
Men trots alla grejer han gör så är han verkligen den bästa pappan jag kunde fått.
Alla som känner min pappa vet han älskar att jävlas med mig.
Pappa gillar även att fiska.
Hans största nöje måste vara att bara ligga hemma i sin soffa kolla på en riktigt bra match. Rolig pappa jag har eller? :) Min pappa och jag har aldrig varit en sådan där far/dotter lover. Vi har varit hund och katt men på ett BRA sätt.
Jag hittade inte något heltids jobb så pappa erbjöd mig börja jobba hos honom. Jag trivs mkt bra jobba tsm med min pappa men kanske inte hela mitt liv. Men han kunde valt vem som helst men han valde mig trots han egentligen vet detta inte är min grej, men han vill mitt absolut bästa.
Min pappa kan inte säga förlåt. Min pappa har aldrig under 21 år bett om ursäkt eller sagt ragt ut förlåt utan gör det på "hans" sätt.. Det är något jag kan störa mig på väldigt mkt men små sakerna han istället gör när det händer något väger upp det.
Jag älskar min pappa. Han är nog verkligen skapad för att vara min pappa. Låter kanske dumt skrivet men tror ni förstår vad jag menar:) Utan min pappa hade jag nog inte varit Malin.


LOVE





Kommentarer
Postat av: syster

HAHA asså ja älskar beskrivningen av Thomas...så klockren!! Hälsa Tompa ;)

2010-12-04 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0