Mina syskon.

Mitt syskon heter Sara. Hon är 19 år och bor hemma med mina föräldrar i herresta.
Min syster är den absolut VACKARASTE som jag vet. Hennes ansikte är helt fel fritt. Haha säger det inte för det är min syster utan jag menar de. Hon är jätte vackra ögon och en liten "drömm" näsa och fina läppar och en grop i hakan.
Min syster är fruktansvärt snäll,rolig och envis så in i .......
Har sara bestämt sig för något går det inte att ändra på de. Hon är en tuff tjej som vet vad hon vill och blir det inte så sätter hon manken till.
Hon hatar folk som är "äckliga" männskliga brukar ja säga. :) Typ pruttar man i närheten av henne blir hon typ sur på mig i en HEL dag. Ber mig åka hem mm. Hon klarar inte av lukter haha.
Hon gillar ha koll på sina saker, har alltid fint på rummet. Hon är väldigt smart, och har lätt för lära sig saker.
Hon är GRYM på lära sig texterna i låtarna hon lyssnar på. (det suger jag på)
Hon gillar shoppa,smink sin familj och vänner.
Sara har ett hjärta av guld och är fruktansvärt ärlig. Sara är ofta den personen som ger mig råd om saker jag gör fel. Säger till mig vad jag borde göra och inte. Jag vet att det hon till 98% säger är nästan alltid sant för i slutändan blir det så hon sa.
Hon är duktig på att måla och skriva.
Jag och min syster är natt och dag. Mamma brukar alltid säga vi är som systrarna " I hennes skor" Jag är slarvig,bryr mig inte så mkt om saker och tar dagen som den kommer. Sara MÅSTE ha koll på vissa saker, vill ha sina saker där som ska vara och bryr sig väldigt mkt om att allt ska bli rätt.
Som sagt min syster är min syster. Mitt blod, min bästa vän min familj. Det går lixom inte komma närmare. Hon är Amelias gudmor.
Jag älskar min syster mest i världen och det vet hon. Jag hade aldrig velat ha en annan syster än henne.


LOVE



   


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2010-12-08 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0