Vad bjuder jag på för mat?

Tråkigaste frågan ? :P
Alla som känner mig vet nog redan svaret på detta! Jag suger på mat:/ Lagar aldrig mat typ.
Men bjuder jag på mat så får det bli tacos eller kyckling och pommes haha;)


Är på jobbet just nu och inte en människa här idag. Denna vintern kommer det bli många barn ;P Alla väljer ligga inne och "mysa" än gå ut:)
Har fruktansvärd träningsverk i alla muskler sen igår! Tränade sen kom syrran hämta mig så drog vi hem till mig och melis och spela wii!! FAN va kul! Jag hatar spel men detta var riktigt roligt:D Richard lagade riktigt god mat till oss och hade en riktigt trevlig kväll! Fy vad jag kommer sakna han när han åker.. :( Verkligen än av mina bästa killkompisar som ställer upp med ALLT!! <3

Ska dra mig köpa lite mat :) Fannie kommer till mig ikväll så ska jag försöka slå henne i wii :P


LOVE

Jag och Fanny <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0