10/2

God kväll mina kära:) sorry jag varit seg på att skriva men inte haft mkt roligt att berätta haha,
Idag vaknade jag kl 2 .. Irma å carro sov hos mig myste hela kvällen me godis å cola framför några avsnitt av vänner :) Tjötade om sommaren och hur sjukt bra 2010 kommer bli! Irma blir kvar i svea vilket vi e glada för:) Ska som ja berätta flytta till min farmor och farfars hus slutet på april för dom bor på sommarstället i 6 månader då framöver, Ska jobba så mkt jag kan och spara pengar och äntligen kunna leva lite för dom pengarna jag får ihop, än att allt går till min svin dyra hyra..

Måste även skriva hur mkt jag hatar denna jävla långa vinter!!! Jag och amelia kommer inte fram med barnvägnen och lat som hon är orkar hon ju inte heller gå 10 meter till bussen innan hon drar upp händerna i luften och vill jag ska bära henne överallt.. :) ( och ja 12kg blir tungt tillslut) haha
Amelia har äntligen kommit i den åldern ja börjat förstå vad de är hon vill! Hon säger vissa ord pekar och säger ja och nej till saker jag frågar helt underbart !! Hon pratar även en del arabiska med mig vilket ja inte förstår varför ? :) Typ när hon blir sur på mig och ropar dede efter mig vilket typ ska va "dumma dig" på arabiska, och när hon vill ha vatten säger hon "mamma maj" Nu som tur är förstår ja en del av de ahmed och hans familj säger men kommer bli tufft om några år vilket ja vet ahmed kommer älska när dom två kan prata så jag inte förstår ! haha :) Nu ska jag lägga mig se en film me syrran och imorgon åker jag till Gbg med dalal på lite annat kul som vi ska få in i butiken :) Pusss Mammi









Måste säga becca e grym på att sminka!! De är hon som sminkade alla inför modevisningen :) <3 Jag är verkligen inte van med mkt smink men blev riktigt nöjd vilket becca inte trodde haha looove u babby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0