13/2

Heeej ;) Just nu är jag irma hanna och lisa hemma hos mina päron i herresta och ligger i mitt gamla rum och tjötar !! Säger bara lisa är så jävla sjuk i huvudet!! Aldrig träffat en tjej som är så öppen med sin sexualitet hahah :D
Vaknade runt halv 8 i morse efter drygt 12 timmars sömn, Lisa och irma va hos mig igår men skulle lägga amelia men somande själv :) rolig vän jag är ! Så de slutade med att dom gick ut på krogen istället ! Jag och amelia tog oss lite senare till stan och mötte upp dom igen. Måste bara säga till alla mammor som är lika trötta på vintern som jag är att skippa barnvagnen och använd pulka!! Det var jätte lätt att ta sig fram och amelia älskade de!


Nu ska vi se på en film som vi hyrs och dricka cola :) (ovanligt) Måste sluta dricka de!! Någon som kan ge tips på hur man kan sluta?? Få bort allt sockerbehov är vad jag måste! HJÄLP MIG ME TIPS??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0