16.33

Helluuuuuu!
Har precis suttit och betalat massa räkningar.. Kul när pengarna bara rinner iväg på räkningar! Usch. Efter allt slit man gjort på jobbet .. Jaja, om några år skall jag ändå vara miljonär så det är väl bara att hålla ut ;)!
Idag vaknade jag runt 9. Gör det alla dagar jag är ledig nu och jag förstår inte varför. Jag sitter ändå uppe väldigt länge på kvällen men ändå vaknar jag först 7, sedan 8 och sedan 9 och ger upp. Varför? Tror det är för att jag har så mycket att tänka på just nu. Har lite svårt att slappna av och släppa allt känner jag.
Längtar till maj! Jag blir 20 och vi ska se Rihanna on my birthday i London! WIHUUUUUU! Ska bli sjukt kul!



Nu skall jag städa och tvätta! BYE!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Snygga solglasögon :) Vart är dom ifrån?

2010-02-24 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

är din kompis handikappad, eller vrf ser hon ut så?? :(

2010-02-24 @ 21:51:46
Postat av: Amanda

hahah nej hon är inte handikappad... hahhahaah hon lyckades bara få till en riktigt snygg min! hhaah

2010-02-24 @ 22:36:22
URL: http://smashitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0