18/2

God morgon mina kära:) Nu är jag på jobbet och har lite att göra så tänkte blogga lite!
Igår jobbade jag här med och de var nog den segaste dagen någonsin i mitt liv.... Det var helt jävla dött i stan, vad händer i uddevalla??? Jag måste ju säga att självklart så kan man ju inte hata sin hemstad men snart måste ja !!!! Det finns inget att göra på dagarna, helgerna de är bara då man kan göra något och de är i så fall gå ut och dricka ? Klart fler och fler blir alkisar när veckodagarna är rå sega och alla taggar inför helgen som blir många av mina vänners största höjdpunkt hahah:)
Imorgon åker jag tidigt till Sthlm på modemässa med våran butik. Ska kolla massa snyggt vi kommer att få in nu till våren och sommaren:) Sen blir de väl god mat och lite shopping!!
Åker hem lördagen igen tyvärr så blir en kort tripp till min älsklings stad!! Jag skulle så gärna vilja bo i sthlm jag verkligen älskar den staden. Mkt folk alltid liv och rörelse:) Får väl vänta några år tills amelia är större får se vad hon vill:) Kanske blir gbg om 2 år så länge..!


Ska slinga mitt hår hade ja tänkt de e rååått nu.. vet dock inte om ja ska lägga i ljusa eller mörka slingor?
Vilken typ av hårfärg hade passat mig bäst? Jag har exakt som bild nr 1 just nu och jag tycker bara de ser dött ut !!

HELP??


bild 1. mitt just nu rööötet...



bild 2. ljusa slingor??





bild 3. mörka slingor??






Kommentarer
Postat av: IRMIS

MALIN FÄRGA LJUSA SLINGOR SOM WHITNEY!!!!!! då blir ni ännu mer lika. + du måste med mig till frissan någon dag med <3

2010-02-18 @ 12:56:59
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes, ljusa slingor ska du definitivt ha tycker jag :) det passar dig bäst

2010-02-21 @ 23:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0