22/2

Hej :) Sitter på jobbet och har lite rast! Jobbar dom närmaste dagarna hos pappa för min farmor och farfar är på semester:) Var hos mina föräldrar igår och bara tog de lugnt. Såg lite vänner me mamma och la min typ 10.. Har verkligen blivigt en riktig degboll på sista tiden, älskar lägga mig tidigt.. Men de va på ett sätt tur för amelia vaknade 20 gånger för hon hade jätte hög feber och mådde jätte dåligt.. :( Vaknad ofta och sa "mamma maj" (vatten) arabiska.. Och var helt glödhet.. Jag själv var ju typ kall så amelia ville ligga så nära som möjligt och tyckte de va jätte skönt att ligga på mig som måste varit för henne ett isberg :D
Imorgon skulle ja jobbat men får ta "vård av barn" låter så vuxen :) Men ska bara ligga inne med melis å mysa <3

Snacka me carran lite förut, Ska boka flyg, biljetter till Rihanna London i Maj massa brudar ;D ska bli så JÄVLA KUL!! Än så länge blir vi Jag, carran, sara och sara amanda, fannie och irma hanna m.m. Ni som vill me häng me ?? :D Kommer bli feeeet kul känner på mig de :)

Nu ska jag snart få sluta hade fint hörs ikväll :) Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0