7/2

God kväll ;) Ligger o soffan och kollar tv, så sjukt skönt att vara ledig! Jobbar hela veckan dubbel pass och sena kvällar.. Som ja berätta jobbar ja på lipz på torsdagar och lördagar :)
Idag har jag varit me sebastian hela dagen, varit och ätit och sen drog vi hem till stahl och lyssna på musik :) Sen hjälpte han mig med min studio så jag ska kunna spela in lite musik ! Jag och alex håller på med en låt som är halv klar som ja gärna vill få klart :) Ska lägga upp den här när den e färdig! Tar alltid 100 år när vi spelar in för vi kommer alltid på något annat vi ska göra typ äta mat, tjöta skratta åt fula klipp på youtube.. Men nu måste vi så hoppas sebestian ska kunna hjälpa mig nu när alex fanny bor i sthlm :(


Jag vill göra en till tatto!! Funderar på att göra denna typ fast me amelias eller min systers person nr fast i romerska siffror då ;),

Va tycker ni ? snygg ful ?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenis! Vill du tjäna pengar på din blogg? :) Gå in på min blogg för tips, det handlar alltså om annonsörer osv, Vi kan hjälpas åt! :) Behöver så många som möjligt, och det gör så vi tjänar mera. Tjänar ungefär 5000-10.000 i mån! Så utan tvekan, hör av dig, ni andra också. Mvh Caroline

2010-02-07 @ 22:24:57
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/
Postat av: malin

snygg som tusan!

2010-02-07 @ 23:25:18
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: saraaaa

din syster tkr ja meeeed ;)

2010-02-08 @ 09:53:16
Postat av: Mamma

Malin, har du väl börjat kan du inte sluta. Visst var den snygg men på ett annat ställe. Tänk när du skall gifta dig och vill ha bara axlar.....puss

2010-02-08 @ 12:46:40
Postat av: sandra

Kan nog bli skit snyggt :D

2010-02-08 @ 15:06:12
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/
Postat av: Persan

Malin du vet hur jag är...tycker du e vacker (het:P) som du är, naturligt är bäst;). Så håller med din kära mor där;).

(Får jag pluspoäng nu Yvonne;)??)



Ska du göra en tycker jag stjärnonrna i nacken var snyggast:P

2010-02-12 @ 17:13:17
Postat av: Persan

Malin du vet hur ja e...du e vacker som du e, naturligt e bäst ;)och håller i längden! Så håller med din kära mor där...

(får jag plus poäng nu Yvonne;))?



Annars tycker jag stjärnorna i nacken var snyggast!

Saknar dej pusssss

2010-02-12 @ 17:17:18
Postat av: persan

oj nu skickade ja visst 2 ggr??

2010-02-12 @ 17:18:55
Postat av: Marielle

många som tatuerar den nu.. jag e en av alla.. men en smart tips e att ta siffrorna i ett annat språk för att stå ut lite.. själv tog jag arabiska ;) men riktigt snygg e den ! ;)

2010-02-16 @ 09:28:14
URL: http://mariellerebecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0