Bläää

De blir ingen sthlm för min del pga vädret idag... :( Vi skulle ju bilat upp men kände att det skulle ta typ dubbel så lång tid som de var sagt och alla tåg är typ inställda.. jaja, de får bli någon annan gång istället! Får vara ledig med min älsklings flicka idag istället :)
Nu har vi nyss käkat frukost, Becca sov hos oss inatt och ska snart åka till jobbet :)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, kanske åka till torp med syrran! Ikväll blir nog lugnt för alla är typ sjuka men imorgon tänkte vi kanske dra till gbg och gå ut ! Jag lisa irma hanna carro kanske :)
Behöver mer råd om håret ? Tidigare inlägg! ?


Nu ska jag njuta av lite vänner avsnitt :) Lägger upp lite bilder på gårdagen plagg och onsdagens.. :)



Tröja- Gina
Halsduk-hm
byxor- Vila (4her)





Tröja-Bikbok
Byxor-Jeans 4HER




Kommentarer
Postat av: IRMIS

SNYGGING BAAAJJJJAN <3

2010-02-19 @ 14:04:43
URL: http://irmishanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0