god morgon;)

Heeeej!! Nu är jag på jobbet och har verkligen inget att göra. Kommer inga varor idag alla kläder ligger snyggt, och har redan damsugit och tvättat golvet. Tror det kommer bli en låååång dag tyvärr.
Jag och melis var uppe med tuppen i morse kl 7 och käkade frukost. ;) Aamelia har ett fruktansvärt bra humör på morgonen som gör att jag orkar gå upp så tidigt. Alltid när hon vaknar sätter hon sig upp i sängen lägger händerna  på mitt huvud och tittar på mig med stora pigga bruna ögon "mamma heeeeeeeeej" ;)

Snart kommer irma och andreas ner till stan ska vi dra käka  , grymt sugen på thai idag ;)
Skriver mer ikväll pussss mammiii

 ps underbart väder nu vill ja ha vår och sommar;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0