God morgon :)

God morgon på er :) kl är nu lite över 9 och jag och melis har nästan nyss vaknat! Varit helt sjukt trött dom senaste 2 dagarna, inte så konstigt kanske ? lång helg me många roliga kvällar! På söndag när jag kom hem till lilla uddevalla kom mamma hem till mig me en väldigt glad amelia :) ååå va jag hade saknat min lilla prinsessa!!!
Hon hade nog saknat mig med för hon satt fast på mig som en blodigel haha :D
Fick jobba hela dagen igår på 4-her så gjorde inte så mkt annat.. Idag ska jag jobba mellan 3-7 så de e skönt! Kan va me amelia en stund nu på förmiddagen och bara mysa!
Jag vet inte vart AMANDA tagit vägen hon suuuuuger ?? Folk trodde de va ja som skulle suga på att blogga :D

Denna veckan lär nog gå fort , sen är de modevisning på harrys på fredag 5/2 , missa inte de !! Pusss mammi


En snorig Amelia hahah <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0