helluuu

Tjaa, är nu på jobbet och har lite rast. Packat upp sjukt mkt nya saker som kommit in till våren =)
Snygga kavajer,linnen mm. Även provat kläderna vi ska ha på oss imorgon... ååå ja dör!! Tycker verkligen detta är nervöst kommer säkert va så mkt folk me haha hjälp..=)
Alla som inte vet är de modevisning på harrys imorgon fredagen den 5 februari..
Så alla som är sugna dra ut och ha kul imorgon kom till harrys=) Vi kommer gå i kläder från denna butiken jag jobbar i 4-her. Även vissa kommer gå i balklänningar m.m. Tror de kommer bli najs, själv kommer ja dock gå i kläder ja kommer imorgon känna mig grymt naken i men skiiiiter it hahaha=)

Ikväll kl 9 bär de av till Lipz, Första arbetskvällen för min del=)  Glad blev ja idag när ida ringde mig från NY=) saknar diiiiiiiiiiiig

Nää nu måste ja tillbaka till jobbet, hörs senare ska försöka ta lite bilder annars syns vi på harrys imorgon=)

pusss mammi



Kommentarer
Postat av: Mamma

Visa lite nyinkomna kläder....

2010-02-04 @ 17:18:18
Postat av: Linnea

lycka tilllll :D

2010-02-06 @ 01:35:17
URL: http://uatillusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0