Hunnebostrand

Helluuu!


Ligger just nu i soffan i den nya lägenheten i Hunnebo och ser ut över det mörka havet(som numera är is).. Sjukt utsikt vi har här och jag bara längtar till sommaren:) Ska bo här hela sommaren och bara njuta!

Har legat en stund och kollat på utbildningar. Är sugen på både inredningsarkitekt och frisör så vi får se vad det blir. Just nu tror jag det lutar åt frisör och jag har redan hittat skolan jag vill gå på. Skulle passa mig som handen i hansken känner jag!


Igår var vi på Harrys och kollade modevisningen .. Malin var lika snygg som alltid och Beccas sminkningar var ruskigt bra!


Skriver mer imorgon! Puss Plutt!

 



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Men vilken utsikt! Blir en härlig sommar kan jag tänka mig när ni kommer att bo så. Hyr du och Erik den eller måsta man köpa? Hoppas du hade kul i fredags. Kram

2010-02-07 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0