Söndag!

Hej :) Sitter just nu och tittar på amelia som bada:) Nyss kollat klart på one tree hill, tror ja seriöst inte grinat så mkt på ett år .. haha :) fyyyyy .. Men de är verkligen så sjukt bra... kan inte sluta titta när jag satt på de. Och ALLA är så sjukt snygga jag dör... Julian OMG.. nästan en SCOTT ;) haha.
Idag ska jag nog bara vara hemma, sjukt trött. Ska ut och äta med familjen när pappa slutar de ska bli gott!
Ledig imorgon ååå va skönt de ska bli! Sen blir de fullt ös resten av veckan ;) Lipz på torsdag och lördag kväll me annars blir de jobb på 4her på dagarna. Skönt Amelia är frisk nu med så hon kan gå till dagis . Var en tuff vecka förra veckan .. Nu ska ja lägga min sessa snart så hon ska få sova middag sen drar vi ner till stan för god mat på harrys :)

Ps: Ta vara på varann.. Man kan inte förstå hur kort ibland ett liv är .. Älska, glömma och förlåta.. <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0