02.26

Herrejösses vilken dag :D Att jag är upp nu är inte de vanligaste! Dagen idag var lång måste ja säga men haft jätte kul med mina nya "jobbvänner" runt om i sverige ! Varit en dag me mkt info och måste säga att detta var bättre än jag trodde! får tyvärr inte berätta vad ja kommer göra för det är inte helt klart än men så fort de blir de kommer ja berätta:D
Efter utbildningen var slut hade vi dryg en timma på oss göra oss lite snyggare för vi skulle ut och äta på en jätte mysig ställe, väldigt udda mat måste ja säga haha filippas min var obeskrivlig när hon fick i sig lamm.. träffade jätte mkt trevliga tjejer idag som jag säkert kommer ha kontakten med ett tag framöver..
Nu kom ja nyss hem från wite room som vi var på ikväll... galen kväll!!! Det var gratis dricka ?? seriöst ?? Men duktig som jag är hade jag inte alls orken :D så kom nyss hem till hotelet i min stora dubbelsäng som jag har för mig själv :D:D så naaaaaaaaajs!!!  Jag som inte fööjer paradise hotel hade ingen aning vem han christoffer var när jag kärring som jag var beställde en cola i baren :D haha " allt är gratis vad är de med dig" hahahah han jobbade i baren så små b kändisar fans de gott om :D

Nu ska jag sovaaaaaaaa.. såååå trött ska upp äta god frukost imorgon me alla godingar sedan kommer carro,irma hanna :D:D

saknar min melis mkt .... <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0