05.40

God morgon :) Sitter nu på tåget upp till Sthlm ! Igår ringde en jätte trevlig tjej som heter johanna och frågade om jag hade lust att börja jobba för henne:) Jag vet inte än riktigt än till 100% vad detta är men som sagt sitter på tåget till sthlm för jag ska gå en utbildning här uppe! Fick resan upp och hem betald plus hotel mat m.m. :D hur bra är de inte ?? Skulle egentligen åkt till sthlm på fredag med vänner men får möta upp dom imorgon istället:) irma,hanna carran kommer upp ska bli så jävla najs! Irma kommer inte hitta någonstans för hon har aldrig varit här haha kommer säkert tappa bort henne bara för de :)

Att gå upp kl halv 5 på morgonen är inte riktigt min grej !! Amelia vaknade till innan jag gick , hoppas hon somnade om för mamma annars förlåt mamma och TACK för du är världens snällaste och BÄSTA MAMMA OCH MORMOR!!!

Just nu har tåget stannat något annat rötet tåg som segar ....

Blev mkt ändrade planer igår kan ja lova, bestämde mig för att säga upp min underbara lägenhet :( att betala 6000 spänn själv plus massa andra saker man ska betala kände jag nu att de har jag inte varken råd eller lust me ... Skulle bott me ahmed i lägenheten men de sprack ju där i sommras någon gång :(
Men jag satt och pratade me min farmor igår och hon erbjöd sig att jag fick bo i deras hus från och me maj till slutet september! helt själv :D:D , Dom flyttar ut väldigt tidigt till deras sommar ställe :)  så nu har ja hela sommaren på mig att leta någon billigare 3a.. PLUS spara massa pengar som jag kan göra så mkt annat för denna gången än bara lägga på en lägnehet!
Låter inte detta som en mkt bättre plan ? Amanada kommer bara maliiiiin ja orkar inte me dig men men:D

näää, nu ska ja försöka sova en stund måste få massa energi sen inför utbildningen. Puss så länge :D mammii..

PS, Amelia jag älskar dg!!! <3









Kommentarer
Postat av: irmis

WIHOOOOOOOOOOO VI KOMMER SNART :D loveeeeee

2010-01-28 @ 11:43:44
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: irmis

WIHOOOOOOOOOOO VI KOMMER SNART :D loveeeeee

2010-01-28 @ 11:49:43
URL: http://irmishanna.blogg.se/
Postat av: idde

ljuvligtid du åkte med tåget :P FYYYvåra resor upp hahaha.. guud malin flytta igen.. aja men det låter som en bra ide och spara pengar :D ses i maj !!! älskar dig

2010-01-29 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0