17/1

God kväll ;) Har nyss nattat mitt lilla busfrö, som idag varit så fruktansvärt glad! Busat hela dagen... så sjukt trött. Att vara mamma är ibland inte de lättaste kan ja lova! Men jag är väldigt glad att jag är ung mamma, hade aldrig någonsin orkat med amelia när jag var typ 40.... Hon är för aktiv för de :) men som dom säger, galen som liten lugn som vuxen :D ska man tro på de?

Det som är så sjukt med att ha barn är att ena sekunden har ja lust kasta ut henne genom fönstret och andra sekunden kan jag inte sluta pussa och krama henne:) Hade amelia varit en godis hade ja nog ätit upp henne.. ibland när ja pussar henne blir hon så arg för ja vägrar släppa! haha .. Nu ska ja lägga mig se en bra film me mamma, tända brasan och bara njuta av dessa timmar med bara mig själv :D tro mig, när man får barn så uppskattar man tiden med sig själv ibland väldigt mkt... sov gott Pusss mammi...


Här är lite bilder sen i fredas, jag och min syster tog en promenad i det härliga vädret :)








Kommentarer
Postat av: idde

min fina malin <3

2010-01-17 @ 23:59:22
URL: http://hjaarterdam.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha å vems mössa är det............? ;D

2010-01-25 @ 18:53:48
URL: http://imfancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0