A lot of things to do

Var verkligen helt slut idag efter jobbet men hade saker jag var tvungen och fixa så kom hem sent. Vilken otursdag jag har haft idag. Vaknade imorse av panik kl. 06.33 (klockan skulle ha ringt 05.30) sprang upp ur sängen , tog på mig kläder och åkte till jobbet. Och tro det eller ej men jag kom i tid. Började alltså 06.45. Ganska stark insats av mig ! När jag får för lite sömn och har för många bollar i luften stänger jag ofta av väckarklockan i sömnen. Sooo, nu har kroppen sagt ifrån lite. AJJABAJJA AMANDA!

 

Imorgon börjar jag jobba sent, sköööönt! Dessutom jobbar jag ihop med Bettan nu två dagar i sträck ;)

Hursomhelst. Efter en jobbig dag skulle jag ta mig hem för att hämta upp Molly. Och ni tror inte att jag hade glömt nyckeln imorse i all hets??!! Efter ett X-antal samtal kom jag på att fastighetsskötaren har en huvudnyckel YES! Så in kom jag och Molly blev överlycklig!
När jag sedan kom hem somnade jag på direkten. Vaknade lagom till Paradise Hotel och här ligger jag nu i vår sjukt sköna soffa och kollar på tv.
Dags att sova nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0